חיפוש

3 שרתים שמומלץ לאחסן הם את האתר שלך ומה היתרונות

לכל הקוראים שחדשים בתחום אתרי האינטרנט, שימו לב למיקוד זה. מאמר זה הולך לסקור מספר חברות שמציעות אחסון אתרים על גבי שרתים. לכל חברה יש את יתרונותיה באחסון האתר.

האחסון בו תבחרו יכול להשפיע רבות על תפקוד האתר החל ממהירות הביצוע בו ועד לאופן בו תערכו אותו.

ריכזנו עבורכם את X השרתים המומלצים ביותר, ומדריך מהיר לפרמטרים הנבחנים.

 

 

פרמטרים לחיות לפיהם

כשבוחנים חברה שמציעה שירותי אחסון אתרים ומידע עלינו להתייחס למספר פרמטרים:

נגישות

שמערכת האחסון תהיה קלה לשימוש ונגישה עבור הלקוח.

 

שירות

זמינות מירבית מצד מספקי השירות, עבורכם.

 

עסקה משתלמת

כמה שירותים כלולים בכל חבילת תשלום חודשית.

 

ביצוע

מהי מידת היעילות שבה עובד האתר שלכם על גבי האחסון שלו.

 

SPD

בתוך מרחב הפרמטרים שהגדרנו בפסקה הקודמת, חברת SPD מציעה תשתית שרתים מצוינת. את עובדה זו ניתן להסיק על בסיס בדיקה של אתרי אינטרנט או אחסון האתר שלכם ברשת השרתים שלהם ולהיווכח שביצועי האתר מהירים מאוד. התמיכה הטכנית של חברת אחסון זו זמינה במשך כל היממה.

עד כה נשמע נהדר, אך עקב אכילס של חברה זו היא הצעות המחיר הגבוהות מאוד ביחס לשוק. תוכלו לראות באתרן הצעות שכוללות שירותים רבים, אך החבילה הבסיסית לאתר אחד יכולה להיות יקרה עבור הלקוח הנפוץ.

 

SiteGround

חברה שמציעה שירותי אחסון מצוינים. ביצועי שטח האחסון גבוהים מאוד וישנם תוספים רבים הכלולים בחבילות השנתיות שניתן לרכוש והן בהחלט מראות תוצאות. חברה זו מציעה שירות שלגמרי מצדיק את הסכום השנתי שמשקיעים. זמינות מצוינת, ביצועים מוכחים ותמיכה חסרת פשרות לאתרים שנבנים על פלטפורמת WordPress.

עדיין, מחירי החברה גבוהים יותר מהממוצע גם לחבילות השירות הבסיסיות שלהן. שימו לב לכך שאתם מבצעים השוואת מחירים.

 

Servers24

עכשיו נביא לכם סקירה מהירה לחברה עם ביצועים מוכחים – מהי. שרתים24 היא חברת אחסון אתרים שמציעה חבילות אחסון בעלות מאפיינים שונים כמו חבילות VPS, חבילות המותאמות למערכת LINUX וכמובן חבילות אחסון לאתרי וורדפרס, הכוללות עדכונים מסביב לשעון. זמינות התמיכה הטכנית עומדת לרשות הלקוחות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

היתרון של חברה זו על אחרות, היא מאגר הלקוחות שלה שמעיד בפני עצמו על איכויות השירות. הצצה מהירה באתר שלהם תגלה לכם שברשימת לקוחות החברה יש את רשת מלונות פתאל, חברת הרכב BMW, מכבי שירותי בריאות ועוד.

לשרתים בענן של Servers24 ישנם יכולת להגדיל או להקטין משאבים בהתאם לצרכים העסקיים של לקוחות. אם אתה צריך יותר משאבים באופן זמני עבור פרויקט, אחסון שרת בענן של Servers24 יכול לעזור לעסק שלך להגדיל את הקיבולת שלו מבלי שתצטרך לרכוש תשתיות חומרה חדשות.

 

איך ממשיכים מכאן

בהשוואת המחירים והחברות עליכם להיצמד לפרמטרים שפרסמנו בהתחלה. לאחר מכן עליכם להבין מהו השירות שאתם צריכים באופן הכי מדויק שאפשר, וזה יאפשר לכם לצמצם את מגוון האפשרויות ולמקד אתכם לעבר ספקית השירות האידיאלית. יש חברות רבות בחוץ, וחשוב לשים לב מהו מיקום חוות השרתים שבהן היא נעזרת.

מחשב מחובר לכוננים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
פיתוח מוצר
5 שלבים בדרך לפיתוח מוצר

  בעולם המהיר של היום, ההתקדמות הטכנולוגית ממשיכה לעצב את הדרך בה אנו חיים ועובדים. מסמארטפונים ועד מכוניות חשמליות, מוצרים חדשניים צצים כל הזמן, שובים

קרא עוד »