חיפוש

2 עילות אפשריות לתביעה בגין רשלנות רפואית עקב קרישה תוך-כלית מפושטת (DIC)

 בימים האחרונים אנו עדים למספר תביעות על רשלנות רפואית שנוגעות למצב של קרישה תוך כלית מופשטת. הדבר גרם לנו להבין שיש פה עניין שמצריך מדריך מעמיק בנושא. אז עבור מי מכם ששמעו (או לא) על המקרים הללו ורוצים לקבל מידע מעמיק בנושא, קראו את המדריך הנוכחי ותכירו את 2 העילות האפשריות לתביעה. מי יודע? אולי תגלו שיש לכם עילה לתביעה בהקשר זה.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי לא כתבנו לבדנו. הפעם, בחרנו לגשת אל אנשים שמבינים דבר בתחום. לכן, פרסמנו פוסט ברשת חברתית ובה ציינו כי אנו כותבים מדריך שיעסוק בעילות אפשריות. לשמחתנו, פנו אלינו מעל  ל- 20 גולשים שציינו שהם תבעו בגין עילות שונות. ברגע שגילינו שיש 2 עילות שחוזרות על עצמן מספר רב של פעמים, הבנו שהמדריך הנוכחי יתמקד בהם. שכן, אם זה קרה למספר רב של אנשים, יש סיכוי טוב שזה יקרה לנוספים.

 

עילה אפשרית לתביעה בגין רשלנות רפואית עקב קרישה תוך כלית מופשטת – אבחון לקוי

העילה שחזרה על עצמה מספר רב של פעמים בקרב הגולשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך נוגעת לאבחון לקוי של המצב שקרה באופן מפתיע. שכן, אנשים ציינו בפנינו שהיו להם את כל התסמינים שהיו צריכים להדליק לאנשי הצוות הרפואי נורה אדומה מהבהבת שאומרת בוודאות כי קורה הליך של קרישה תוך-כלית מפושטת בגוף שלהם. אבל משום מה, הנורה לא דלקה.

 

מהם הסימנים להתרחשות של קרישה תוך כלית מופשטת?

רגע לפני שנמשיך אל העילה השנייה, ראוי שנציג בפניכם את הסימנים שצריכים לאותת לצוות הרפואי שיש פה עניין שמצריך תשומת לב. הנה כמה מהבולטים שבהם:

  • הופעתם של קרישי דם מופשטים
  • דימומים נרחבים ממספר מקומות בגוף
  • היווצרות של חבלות
  • נמק
  • תת לחץ דם או מצבים של הלם ועוד

 

עילה אפשרית לתביעה בגין רשלנות רפואית עקב קרישה תוך כלית מופשטת – טיפול לקוי

יכול להיות שהצוות הרפואי אבחן כי אכן ישנו מצב של קרישה תוך כלית מופשטת, אבל הטיפול שניתן לחולה היה לקוי. מצב שכזה עלול להוביל בסופו של דבר לפגיעה חמורה בגופו של האדם המטופל. שכן, זהו מצב רפואי חמור שמצריך טיפול מידי. במידה והצוות הרפואי לא פעל כפי שמצופה ממנו – הוא עשוי להיות חשוף לתביעה על רשלנות רפואית מצד המטופל שסביר להניח, סבל לא מעט בעקבות טיפול זה.

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את 2 העילות הנפוצות ביותר והאפשריות לתביעה בגין רשלנות רפואית עקב קרישה תוך כלית – מופשטת. בהזדמנות זו, נאחל לכם שתדעו רק בריאות ושלא תצטרכו לברר שוב פרטים על הליכים משפטיים שנוגעים לתביעות רשלנות רפואית.

רשלנות רפואית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עורך דין צבאי
הוטרדתי בצבא מה עושים?

לאחרונה שמענו על מקרי הטרדות מיניות שאירעו למכרים שלנו במסגרת השירות הצבאי. אלה פנו אלינו, כדי לקבל כתף תומכת ולהתייעץ בנוגע לבאות. החלטנו שלא להישאר

קרא עוד »