חיפוש

תהליך השמה בחברות גדולות

חברות ההשמה הפכו בשנים האחרונות לסטנדרט כשזה מגיע להעסקת עובדים לעסק.

בחברות ועסקים גדולים, יש צורך במספר רב של עובדים עם כישורים ספציפיים, מה שהופך הרבה פעמים את תהליך גיוס העובדים למסורבל, ארוך ויקר.

חברות ההשמה נותנות פתרון מושלם לבעיה זו, תוך מציאת עובדים עם התאמה אידיאלית ולטווח ארוך.

 

מה זה חברת השמה?

חברות השמה הם למעשה הגוף המתווך בין מחפשי העבודה למעסיקים, השמות דגש על התאמה אידיאלית של מחפש העבודה למקום העבודה. חברות ההשמה משתמשות במגוון כלים, דוגמת מדורי הדרושים באינטרנט והרשתות החברתיות, על מנת להגיע לקהל רחב של מחפשי עבודה ולהתאים אותם לבתי עסק וחברות על סמך כישוריהם. חברות השמה שונות מתמקצעות בתחומים שונים, כגון חברות השמה וכספים ופיננסים, השמה להייטק והשמה משפטית. באקלים התעסוקתי של היום, חברות ההשמה השונות מהוות פתרון יעיל ואידיאלי הן למעסיקים והן למחפשי העבודה.

 

יתרונות בחברות השמה

היתרון הבולט ביותר של חברות השמה לחברות גדולות הוא החיסכון האדיר בזמן ובמשאבים בהליך גיוס עובדים. בעוד שבהליך גיוס רגיל חברות נאלצות להשקיע זמן רב בקריאת קורות חיים, במיון המועמדים ובראיונות, חברת ההשמה עושה את כל אלה ביעילות על פי דרישות החברה.

חשוב לזכור שכל ייעודן של חברות ההשמה הוא להתאים עובד למעסיק בצורה הטובה ביותר, וככאלו יש להן את כל הכלים הדרושים על מנת לבצע משימה זו באופן אופטימלי. כמו כן, חברות השמה שונות מתהדרות בקשרים בתעשיות השונות ובאקדמיה, וידאגו למצוא עבור החברה שלכם את המועמדים הטובים והאיכותיים ביותר.

 

איזה תהליך עוברים המועמדים?

ככלל, חברות ההשמה אינן רשאיות לגבות תשלום מהמועמדים על פי חוק. מועמדים הפונים לחברות השמה ישלחו את קורות החיים שלהם לחברה עצמה, ובמידה שמדובר בחברת השמה בעלת תחום התמחות ספציפית גם חומרים נוספים.

לאחר שחברת ההשמה עברה על קורות החיים, המועמדים המתאימים למשרות אותן מחפשת חברת ההשמה (בהתאם למה שביקשה ממנה החברה המפעילה אותה), יקבלו זימון למשרדי חברת ההשמה ויעברו רעיון אישי עם מומחי ויועצי השמה.

במהלך הריאיון בחברת ההשמה, היועצים ילמדו את המועמדים לעומק מעבר למה שמצוין בקורות החיים על מנת למצוא התאמה טובה ל-DNA של החברה, וכן יתאמו ציפיות בנוגע לתנאי העסקה ושכר. לאחר הריאיון, ישלחו קורות החיים של המועמדים המתאימים לחברה יחד עם היערות מומחי ויועצי ההשמה, והבחירה הסופית תיעשה על ידי החברה עצמה.

חברות ההשמה ממשיכות לעבוד למען החברה והעובדים גם לאחר תחילת ההעסקה על מנת לטפל במצבים הדורשים גישור או משא ומתן עתידי על שיפור תנאי תעסוקה ושכר, ואף ילוו את המעסיק והעובדים עד להתאקלמות מלאה ויצירת אורגניות.

לסיכום, חברות ההשמה מסמלות את הסטנדרט החדש בייעול תהליך גיוס העובדים לחברות גדולות, ופועלות לריצוי אופטימלי של כלל הצדדים.

 

בחירת עובד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא