חיפוש

האם לעיצוב המקלחת יש השפעה על נראות הבית?

הבית שלכם הוא יחידה אורגנית אחת. לכל חלק בו יש השפעה ע המרחב כולו לכן חשוב שתשקיעו בכל פינה בבית.  כמוכן, בתור דיירי הבית, אתם רוצים שיהיה לכם נעים לשהות בכל מרחב, גם בחדר המקלחת. בעבר בתים היו משאירים את החדרים המוסתרים עם עיצוב פשוט, לכן ארונות המטבח, חדר השינה והמקלחת היו מאוד מינימליים.

כיום הערך של העיצוב עלה, וכתוצאה מכך משקיעים גם בחדר המקלחת.

 

באטיקו – חנות לעיצוב הבית

אם אתם בונים בית חדש או משפצים בית ישן, כדאי לכם לסמן את חנויות העיצוב הטובות ביותר כדי שתוכלו להגיע אליהן בעת הצורך. היכנסו לאתר של באטיקו ותמצאו מגוון של רעיונות ופריטים לעיצוב המלקחת – ארונות למקלחת, מקלחונים, ברזים ועוד. אם תאם רוצים להפוך את המלקחת ליוקרתית, באטיקו היא הדרך שלכם לעשות את זה.

 

כיצד לעצב את המקלחת בצורה נכונה? והאם כדאי להשקיע בזה?

המקלחת היא מרחב פרטי ואישי שנוטה להתלכלך ולהירטב. כדי להפוך אותה לסטרילית ונעימה, כדאי לכם לעצב אותה נכון. ראשית, חשבו על עיצוב נוח שימנע ממנה להתלכלך. ושנית, חשבו על עיצוב יפה ואסתטי, שיגרום לה להיראות תמיד יפה ומזמינה. אף אחד לא רוצה להיכנס למקלחת ישנה ומוזנחת, לכן השקיעו בה והפכו אותו לממלכה של יופי וניקיון.

 

ארון המקלחת

הפריט החשוב ביותר במקלחת הוא הארון. הארון נותן את הטון העיצובי החזק ביותר, משום שהוא בולט לעין. חשבו איזה עיצוב אתם רוצים – כפרי, מודרני, בוהו – שיק ועוד. בחרו ארון שעונה על הטעם שלכם והתקינו אותו.

 

המקלחון

מקלחון לאמבטיה משמש אתכם בפן הפרקטי, לכן חשוב שהוא יהיה נוח לשימוש, מתאים לנכים במידת הצורך ומתאים לילדים במידה הצורך. המקלחון צריך להיות נעים ויפה, כדי שהזמן שלכם במקלחת יהיה מרפא וקסום.

 

אביזרים למקלחת

אביזרים למקלחת משנים את התמונה הגדולה, על אף שהם קטנים וחסרי חשיבות לכאורה. השקיעו בכלי למברשות השיניים, במיכל יפה לסבון, במראה יפה ויוקרתית וכיוצא בזה. השקעה בפריטים הללו תהפוך את המקלחת למקום שתמיד כיף להיכנס אליו.

 

הברזים

כשם שהברזים במטבח נותנים את הטאצ' העיצובי, כך גם במקלחת. כיור יפה עם ברז ישן וחלוד, יראה גם הוא ישן וחלוד. ובאופן כללי – חדר אמבטיה עם ברז מגעיל ולא עדכני, הופך כולו ללא עדכני. אם תאם רוצים שכל העיצוב שהשקעתם בו יהיה בעל משמעות, השקיעו גם בברז.

 

סיכום

לעיצוב המקלחת יש הפשע ה על עיצוב הבית – ראשית, הוא אחד המקומות אליהם דיירי הבית מגיעים וחשוב שגם הוא יהיה יפה ונעים. שנית, הבית הוא מכלול אחד שלם שחשוב שיהיה מעוצב, אחרת הוא פגום. הטיפ שלנו – השקיעו בחדר המקלחת, קנו את האביזרים בחנות טובה כמו באטיקו, ומובטח לכם שלא תצטערו על כך.

 

חדר רחצה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא