חיפוש

3 סיבות לשפר את האנגלית העסקית

כל מי שמתחיל בעסקים מבין מהר מאוד שעם עברית לא מגיעים רחוק. עולם העסקים הוא עולם בין לאומי שגבולות פיזיים או מדינתיים לא משחקים בו תפקיד משמעותי. בטח היום, בשנת 2022, בתקופת השיא של הטכנולוגיה, שבה ניתן להפגיש באמצעות שיחת וידיאו כמה אנשים מקצוות שונים של העולם. אנגלית מעולה ברמה גבוהה היא היום אחד מהתנאים הכי בסיסיים שיש לכניסה לשוק העסקי העולמי. אבל כאן חשוב להדגיש משהו: אנחנו לא מדברים על אנגלית של יום יום, כזו שאתם יכולים להסתדר איתה בטיול בחו"ל כשאתם מחפשים תחנת רכבת או חנות כלשהי. אנו מדברים על אנגלית עסקית, עולם אחר לגמרי.

 

מה זה אנגלית עסקית?

אז אם לא ברור לכם מה זה בכלל אנגלית עסקית, הגעתם למקום הנכון. אנגלית עסקית היא לא השפה האנגלית שאותה תשמעו סביבכם ברחוב במדינה דוברת אנגלית. זו אנגלית שבה תתנהלו בעולם העסקי. אנגלית שתופיע בהתכתבויות דואר אלקטרוני, שבה יתנהלו ישיבות עבודה ופגישות, פרזנטציות, ועוד. אם אין לכם אנגלית עסקית אתם פשוט תהיו מחוץ לשיח ולא תהיה לכם זכות קיום בעולם העסקי.

 

איך ולמה לשפר את האנגלית העסקית שלי?

אחרי שהבנו מהי אנגלית עסקית, וכמה היא חשובה, יש לנו חדשות טובות. תוכלו לשפר מאוד את האנגלית העסקית שלכם בעזרת קורס אנגלית עסקית. למה לעשות את זה? הכנו לכם כאן 3 הסברים, שכל אחד מהם בפני עצמו מספיק כדי לרוץ ולהירשם לקורס הזה:

 

ביטחון עצמי

כמו שאתם בטח יודעים, קור רוח וביטחון עצמי הן תכונות מוערכות מאוד בעולם העסקי. אם תגיעו לפגישה בלי אנגלית עסקית, לא רק שלא תבינו על מה מדברים, אלא תשדרו לחץ ופאניקה. כשברור לכם שאתם שולטים בשפה אתם יכולים לשדר ביטחון עצמי ולהרוויח את ההערכה של מי שמולכם.

 

כדי לבנות מערכות יחסים עם שותפים פוטנציאליים

אולי ה לא יפתיע אתכם, אבל בעולם העסקי רוב הדברים לא בהכרח נסגרים בישיבות עבודה רשמיות ומכובדות. הרבה מאוד דברים נסגרים בשיחות מעלית ובערבי קוקטייל. אם תהיה לכם אנגלית עסקית טובה תוכלו להשתתף באירועים האלה ולנצל את ההזדמנויות הכל כך חשובות האלה כדי לקדם את האינטרסים העסקיים שלכם.

 

נימוס וכבוד בסיסי

בסופו של דבר, להגיע לפגישה או לישיבה שבה אתם פשוט לא מבינים על מה מדברים, ואין לכם מושג מה קורה בחדר, זה לא מנומס ולא מכבד את שאר המשתתפים. הבנה מלאה של מי שעומד מולנו היא חלק אינטגרלי מהנימוס והכבוד ההדדי שבין בני אדם ושותפים עסקיים.

 

סיכום

אנגלית עסקית היא אולי הכלי החשוב ביותר לכל מי שרוצה להיכנס לעולם העסקים, או שנמצא בו ורוצה לשדרג את עצמו. כל כך חשוב לשפר את האנגלית העסקית, אז למה אתם עוד מחכים?

מחשב נייד

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא