חיפוש

איך לבחור שעון לעובד בחנות תכשיטים?

עוד רגע מתחילה עונת החגים ויחד אליה מתלווה ההתלבטות של כל מעסיק: איזו מתנה לבחור לעובדים?

אם החלטתם שהשנה אתם קונים לעובד שלכם שעון, תדעו שמדובר בהחלטה נבונה.

מסקר קצר שערכנו בקרב עובדי המערכת, נמצא כי רובם ענו בחיוב לשאלתנו: "האם היית רוצה לקבל שעון כמתנה לחג?".

הסיבות לכך היו מגוונות, יש מי שאמרו שתמיד יש להם צורך בשעון, יש מי שאמרו שהם בדרך כלל עושים שימוש בשעון של הטלפון החכם, אבל אם הם יקבלו שעון, הם ישמחו לעשות בו שימוש יום יומי ועוד.

אנחנו מסכימים עם שתי הדעות, אבל יש עניין אחד שחשוב לדבר עליו כשאנחנו חושבים על קניית שעון כמתנה לעובד. כשאנחנו ניצבים בפני מגוון האפשרויות שעומדות לפנינו בחנות, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו

חווים קושי לבחור את השעון שמתאים עבור כל עובד.

 

גם אם אתם, המעסיקים, מכירים את העובד שלכם לעומק, אנחנו סבורים שעדיין תחוו קושי בבחירת דגם שיכול להתאים עבורו. לכן, יש כמה דברים שחשוב שתיקחו בחשבון רגע לפני שתיגשו אל חנות התכשיטים. הכנו עבורכם 3 טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון ובקלות:

  1. תבחרו בחנות תכשירים שמאפשרת החלפה של השעון

אם אתם באמת רוצים לפנק את העובד שלכם, אתם צריכים לתת לו את האפשרות להחזיר את השעון ולהחליף באחד אחר (כמובן עם פרגון מצדכם).
זה הרי לא פשוט לקלוע לטעם של מישהו אחר, את זה כבר אמרנו. כשמדובר בבחירה של שעון כמתנה לחגים, הכוונה היא העיקר. בחרתם בשעון, זו מתנה יוקרתית שלא תשתווה לאף כרטיס מתנה או מגש פירות וכדאי לזכור זאת.
לאחר שמצאתם חנות תכשיטים שתאפשר לעובד שלכם להחזיר אותו במקרה הצורך, אתם יכולים לעבור ליישם של הטיפ הבא.

 

  1. תבדקו את תנאי ההחזרה

תבררו מול המוכר בחנות מהו התאריך המאוחר ביותר בו ניתן להחזיר את השעון. אם מדובר בהחזרה תוך ימים בודדים (פחות משבוע). בנוסף, תבררו מהם תנאי ההחזרה ותבדקו האם הכול רשום באופן מסודר על פתקית שתימסר לכם בסיום הקניה. ההמלצה שלנו היא לערוך השוואה מול חנויות נוספות ולבחור את החנות שתאפשר לכם את תנאי ההחזרה הטובים ביותר.

 

  1. תבדקו שיש לכם פתק החלפה עבור כל שעון

כעת, לאחר שבחרתם את חנות התכשיטים ואתם יודעים שיש אפשרות להחזיר את השעון לאחר זמן ממושך יחסית, תבדקו שאתם מקבלים עם הקניה פתק החלפה. לעיתים אנחנו ממהרים ושוכחים לבקש פתק החלפה.
ישנה חשיבות בלקיחת פתק ההחלפה, מכיוון שלא מופיע בו המחיר של הפריט. במידה ותמסרו את המתנה לעובד שלכם עם הקבלה, הוא יוכל לראות את העלות של השעון. אנחנו דוגלים במסירת מתנה ללא פתק שמופיעה בו העלות, אנחנו מתארים לעצמנו שגם אתם.

 

תכשיט

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא