חיפוש

אילו סוגי עגילים ניתן לשים בחור של עגיל טראגוס?

יודעי דבר מדווחים, כי ביצוע חירור של עגיל טראגוס בסחוס הקטן שנמצא ממש אל מול תעלת האוזן הפך לשם של דבר לאחרונה בקרב המון בני אדם, מאז שהתגלה, ובין השאר הוא נמצא מאוד יעיל בתור קו הגנה מוביל כטיפול בפני מיגרנות. על פי שפע של מחקרים שנעשו בתחום הזה, נמצא כי הגירוי של עצב הוואגוס עובד על כל מיני תרחישים בריאותיים, כמו למשל – דיכאון או אפילפסיה.

 

האם הכאב של חירור עגיל טראגוס הוא עצום למדי?

המון בני אדם, אשר עברו חירור של עגילי טראגוס נוטים לדווח כי תחוו כאב עצום, אך הוא יימשך לשבריר הרגע. חירור עגיל הטראגוס בסחוס האוזן נחשב לרוב כמאוד כאב, לעומת חירור עגילים במקומות יותר בשרניים באוזן, כמו למשל – בתנוך האוזן, למרות שזה יחסי ביותר. ברם, הכאב שתחוו מהמכשיר שיחדור לאוזן שלכם יהיה כה מהיר, שנשימה עמוקה בעת התהליך, תגלה לכם שהכול הסתיים בטרם הנשיפה.

בעת ניקוב האוזן בסמוך לתעלת האוזניים, יתכן ותרגישו או תשמעו כל דבר קטן, שבתורו עשוי להטריד מי מבינכם. על מנת לשלוט בסטרס הזה, כדאי שתחבשו אטמי אוזניים, שלא יטרידו את מנוחתכם, מה שבהכרח יהפוך את חוויית חירור עגיל הטראגוס להרבה יותר שלווה ונעימה.

 

אילו סוגי עגילים ניתן לשים בחור של עגיל טראגוס?

והנה אנו כבר בסוף המאמר, ונותר להשיב על השאלה הניכרת – אילו סוגי עגילים ניתן לשים בחור של עגיל טראגוס? ובכן, באופן מובהק יש כמה היתכנויות לעגיל הראשוני של טראגוס והרבה יותר מהן כאשר מתבצעת רפואה של המקום לגמרי. העגיל הטראגוס הראשוני יהיה בדרך כלל מנירוסטה כירורגית, בשל היותו זול והרבה יותר בטוח למרבית בני האדם.

וכעת נסקור את שלל האפשרויות של סוגי העגילים שניתן לשים בחור של עגילי הטראגוס, כדלקמן –

  • המתכת היסודית המוצעת היא מסוג ניוביום, זהה לטיטניות ובטוחה מאוד בשביל כמעט כל האנשים, אך חסרה את הייעוד בדרגת ההסתגלות, ואין זה יותר מדי ביג דיל, כאשר אף תג המחיר שלה פחות מעגילי הטיטניום.
  • ברמה הרפואית אי אפשר להתעלם מן היתרונות הבולטים של הנירוסטה הכירורגית. אומנם בעגילי הנירוסטה הכירורגית יש מעט נוכחות של ניקל, אבל שיעור נמוך של שחרור ממנו הופך את העגיל הזה לבטוח גם בשביל מרבית בני האדם אשר אלרגיים לנוכחות של ניקל, למרות שבמצב של אלרגיה לניקל, עדיף להימנע מסוג זה של עגילי הטראגוס.
  • הסוג הבא הוא של עגילים מזהב מוצק בני לפחות ארבעה עשר קראט – למי מבינכם שאוהב את הנראות של זהב לבן, צהוב או ורוד, בוודאי לא יפריע לשאת בהוצאה כספית רבה יותר. רק עליכם לוודא כי התכשיט לא יהיה מצופה בזהב, כי אם שיהיה עשוי מזהב מוצק, מכיוון שהראשון עשוי להתקלף ולחשוף אתכם לכל מיני סגסוגות או לניקל שמשמשים מתחת לציפוי הזהב.
  • טיטניום הינה עוד מתכת רפואית ראויה לשלמה, שלא כמו הנירוסטה, הינה היפו אלרגנית לגמרי. היא תעלה לכם אומנם יותר כסף, אך במידה ואתם אלרגיים לניקל, כי אז עגילי הטיטניום הם המתאימים ביותר בשבילכם.

עגילי יהלום

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא