חיפוש

טבעת של נסיכה – הכל על החיתוכים השונים של היהלומים בטבעות אירוסין

יש נשים שבוחרות את טבעת האירוסין שלהן בקפידה. הן קוראות מידע מעמיק ברחבי הרשת אודות סוגי היהלומים השונים, השיבוצים והחיתוכים. אנו מכירים בעובדה זו, בגלל שקיבלנו מספר רב של פניות מצד כלות שביקשו לקבל אינפורמציה מעמיקה בנושא. אנחנו כמובן לא נותרנו אדישים והוצאנו סדרת מדריכים מקיפה שמציגה בכל פעם פרטים חיוניים אחרים אודות טבעות אירוסין. במדריך זה, השלישי במספר, נפרט אודות החיתוכים השונים, כדי שתוכלו לקבל את התמונה המלאה. 

 

הסיבות לביצוע חיתוך של יהלומים

יהלום כידוע, מגיע מן הטבע בגדלים שונים וצורות משתנות. מומחים בתחום מבצעים חיתוכים של היהלומים השונים בגלל 2 סיבות עיקריות:

  1. כדי להבליט את הברק של היהלום
  2. כדי לשנות את צורתו בהתאם לטבעת הנבחרת

ראוי לציין כי החיתוכים הללו נעשים תוך מחשבה מעמיקה. שכן, יש לשמור על מינימום פחת של חומר יקר ערך זה. אם תסתכלו על טבעות היהלום שמסתובבות על ידיים של נשים מאורסות, אתם תגלו שצורת החיתוך הפופולארית ביותר היא עגולה. הצורה הפופולארית שהגיעה אל המקום השני והמכובד היא מרובעת. נחזור לרגע לצורה הפופולארית ביותר ונציין כי מדובר בחיתוך שנעשה לראשונה באיטליה ומאז הוא הפך להיות נפוץ ברחבי העולם כולו.

חיתוך יהלומים

כך תבחרו את החיתוך המתאים לכן ביותר

אם אתן נמצאות כעת בחיפוש אחר טבעות אירוסין, כדאי שתדעו כי עליכן להכיר בטיפ חשוב שנציג בפניכן כעת. ההמלצה שלנו היא לערוך חיפוש מעמיק ברשת אחר חנות מקוונת שמציעה טבעות אירוסין בחיתוכים שונים. שכן, כך תוכלו להיחשף למגוון החיתוכים הנפוצים (והפחות נפוצים) ולהבין מה מתאים לכן ומה לא.

 

יש חיתוך שתפס את עיניכן? מצוין!

אם יישמתן את הטיפ שצוין לעיל, עליכן פשוט לצלם את המסך שבו תופיע טבעת היהלום עם החיתוך הנבחר. לאחר שתעשו זאת, תשלחו את התמונה אל חנות טבעות מומלצת ותשאלו את המוכר אם יש לו טבעות בחיתוך זהה. כך בעצם תוכלו להגיע אל החנות המתאימה לכן, מבלי לחפש באופן פיזי בין חנויות שונות.

טבעת יהלום

בחירה בחנות המומלצת ביותר – כך עושים זאת

אתן וודאי יודעות כי החיתוך הוא לא כל העניין בבחירה של טבעת אירוסין. שכן, עליכן לבדוק גם את טיב היהלום ואת טיב החומר שממנו הטבעת עשויה. אנו מציעים לכן לערוך בירור ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי חנויות התכשיטים שיש להן את הטבעת עם החיתוך המושלם. רק לאחר שתגיעו אל חנות שיש לה המלצות רבות, תוכלו לבחור בה בראש שקט.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שיאפשר לכן לבחור טבעת עם חיתוך מושלם. כעת, אתן מכירות בכל האינפורמציה החיונית בנושא, כך שעליכן רק להגיע אל חנות מומלצת ולבצע את הבחירה הטובה ביותר. נאחל לכן שיהיה במזל טוב!

חיתוכים של יהלומים בטבעות אירוסין

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא