חיפוש

ילד שטבע בבריכה פרטית בבית מגורים – מדריך

בריכות שחייה הן כיף גדול ומפנק, עד שהן לא. במקרים רבים אנשים עלולים חלילה לטבוע בבריכות, כולל גם ילדים קטנים שחמקו מהשגחתם של הוריהם. במקרה שבו אדם טובע, הדבר האחרון שצריך לעשות זה לחפש מידע באינטרנט, אבל בכל זאת, קבלו מדריך הצלת אדם שטבע בבריכה פרטית בבית מגורים.

בריכות פרטיות מגיעות בדלים שונים ובעיצובים שונים, חלקן גם נחפרות עמוק באדמה ומספקות את עומק המים הנדרש. לא פעם, קורים מקרים מצערים ביותר של אנשים שטובעים בבריכות שחייה ציבוריות ובבריכות שחייה פרטיות. אם חלילה דבר כזה קורה, הדבר הראשון שצריך לעשות זה למשות את האדם מהמים. במקביל, בקשו מאדם אחר להזמין אמבולנס. כמובן, במהלך השיחה עם המוקדנית, סביר להניח שיבקשו ממכם לבצע פעולות החייאה. הנה כל מה שצריך לדעת על הנושא.

 

טביעה בבריכות שחייה ציבוריות ופרטיות – מה עושים?

בין אם מדברים על בריכות שחייה ציבוריות או פרטיות, חשוב לדבר גם על בטיחות. חשוב לזכור, כשאנשים טובעים במים, לפעמים יכול להיגרם להם נזק בקנה מידה נרחב. נניח שהאדם אינו נפטר כתוצאה מהטביעה, הוא עשוי לסיים אפילו בתור צמח בחלק מהמקרים.

הפגיעות הנלוות לטביעה בבריכות עשויות להיות גדולות, וזו למעשה הסיבה לכך שלא מעט אנשים נמנעים מלבקר בבריכות שחייה ציבוריות. שלא תבינו אותנו לא נכון, זה לא שבריכות שחייה ציבוריות הן מסוכנות בהכרח, אבל כן ניתן להבין את הדאגה של אנשים בכל הנוגע לבריכות מהסוגים האלו. לרוב, אנשים פשוט יעדיפו לבנות בריכת שחייה פרטית בביתם.

 

בניית בריכת שחייה פרטית בבית – כמה יעלה לי?

לידיעתכם, בימינו ניתן לבנות בריכות שחייה פרטיות בעלויות של 7,000 – 15,000 ₪ בלבד. הבריכות לרוב יהיו עשויות פיברגלס, והן נחשבות הבריכות הנפוצות בימינו בישראל. לרוב, בריכות אלו לא נחפרות עמוק מאוד באדמה, ככה שהסיכוי לטבוע בהן הוא נמוך יותר.

אם חלילה כן קרה ואדם טבע בבריכת שחייה בבית מגורים, ייתכן שתצטרכו לבצע בו או בה פעולות החייאה. כמובן, אם אתם לא יודעים כיצד לבצע עולות החייאה, לעולם אל תנסו לעשות זאת. שימו לב, ביצוע פעולות החייאה מצריך מיומנויות וניסיון, ידע.

 

אל תנסו לבצע פעולות החייאה באדם אם אינכם מוסמכים לכך

בסופו של דבר, אם אתם לא יודעים לבצע פעולת החייאה באדם, אתם עלולים חס וחלילה אפילו לגרום לו להרחבת נזקים. בעבר כבר היו מקרים שבהם אנשים ביצעו פעולות החייאה לא מוצלחות באנשים אחרים. במקרים מסוימים, האנשים שבוצעו בהם פעולות החייאה לא נכונות, סבלו מבעיות כמו צלעות שבורות. אם אינכם יודעים כיצד לבצע פעולות החייאה בצורה נכונה, הישארו על הקו עם המוקדנית של מד"א, הקשיבו להוראותיה ונסו לשמור על רוגע.

בריכת שחייה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חניות
ציוד לחניונים ובטיחות

חניונים הם דבר בלתי נפרד מחיינו. ישנם סוגים שונים, ובנוסף, כולם משמשים למטרה אחת – חניית הרכב. תכנון של חניון, הוא לא פחות חשוב מתכנון

קרא עוד »