חיפוש

אזרחות פורטוגלית – יתרונות

לקבלה של אזרחות פורטוגלית יתרונות רבים / מאת: איזי נשיונליטי.

 

אזרחות פורטוגלית – שפע של יתרונות

  • הזדמנויות עסקיות – אזרחות אירופאית מהווה יתרון משמעותי עבור אנשים אשר מעוניינים לעבוד עם חברות בינלאומיות שעובדות בחו”ל ובאירופה בפרט, זאת משום שיכולת התנועה עם אזרחות פורטוגלית היא גדולה יותר ואין שום צורך בהשגה של מסמכים שונים כמו שיש למי אשר מחזיק רק באזרחות ישראלית. בנוסף, האזרחות האירופאית מאפשרת בעיקר לאנשי עסקים לבצע עסקאות חובקות עולם ביתר קלות, זאת משום שניתן לפתוח עסקים וחברות ללא כל בירוקרטיה ולאלו אשר מחזיקים באזרחות פורטוגלית ניתנות שורה של הקלות מרחיקות לכת בתחום העסקים. בנוסף, אזרחות פורטוגלית מאפשרת לקבל ויזת עסקים לארה"ב – דבר שהוא קשה עד בלתי אפשרי במדינת ישראל, אבל לאלו המחזיקים באזרחות פורטוגלית מדובר בהזדמנות יוצאת דופן.
  • נדל"ן, נדל"ן, נדל"ן – לאדם אשר מחזיק באזרחות פורטוגלית ניתן האפשרות לרכוש ולהשכיר נדל"ן במחירים זולים בהרבה מאשר ניתן לקבל בישראל. מחירי הנדל"ן ספציפית בפורטוגל נמוכים באופן משמעותי, והתשואה שלהם גבוהה. כמו כן לאדם שיש אזרחות פורטוגלית יכול לרכוש מגוון של נכסים בכל רחבי אירופה, זאת מבלי הגבלות מסוימת אשר ישנן לגבי אלו שאינם מחזיקים בדרכון פורטוגלי.
  • אין צורך בויזה – כל ישראלי יודע כי על מנת להיכנס לארה"ב, אוסטרליה או ניו זינלנד כמו גם למדינות נוספות שבהן לישראל אין יחסים דיפלומטיים יש צורך בוויזה.  אבל, באמצעות אזרחות פורטוגלית ניתן לנוע בחופשיות בכל רחבי אירופה, כמו גם להיכנס לארה"ב ולאוסטרליה ללא וויזה מיוחדת. למעשה, מדובר בניידות נוחה מאוד עבור אותם אנשים אשר מעוניינים לנוע ממדינה למדינה מבלי לחשוש כי עליהם לעבור תהליך של הוצאת וויזה אשר עולה גם כסף וגם לוקחת זמן, אלא ניתן להיכנס לארה"ב בקלות כמו גם למדינות בהן למדינת ישראל אין יחסים דיפלומטיים. מדובר למעשה באחד היתרונות החשובים והטובים ביותר אותה מעניקה האזרחות הפורטוגלית.
  • רמת חיים משופרת – אין עוררין על כך שבמידה ומתבצע מעבר לפורטוגל, תהיה עלייה משמעותית ברמת החיים. הסיבה לכך היא ששיעורי האבטלה בפורטוגל והאן באירופה הם נמוכים בהרבה מישראל, כאשר השכר הממוצע גבוהה בהרבה. על כן, באמצעות אזרחות פורטוגלית ניתן להשיג איכות חיים משופרת עם חיסכון בכסף שהוא בגדר בלתי אפשרי במדינת ישראל. בנוסף, במידה אזרחות פורטוגלית, בתנאים מסוימים ניתן לשלם פחות מס ולשמור על הכסף בצורה טובה יותר. כתוצאה מישירה לכך שפורטוגל היא חלק מהאיחוד האירופאי, אזרחי פורטוגל יכולים להעביר כספים וסחורות בחופשיות בין כל מדינות האיחוד ללא מכס והליכים ביורוקרטים שונים ומעיקים, כך שרמת החיים משתפרת באופן משמעותי.

רוצים גם אתם להנות משפע היתרונות של אזרחות פורטוגלית? פנו עוד היום לחברת easy nationality לבדיקת הזכאות שלכם וגם אתם תצטרפו לעשרות אלפי הישראלים המחזיקים באזרחות פורטוגלית.

לפרטים נוספים: https://www.portugalcitizenshipjewish.com

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מגדל אייפל
אזרחות צרפתית – מדריך

אזרחות צרפתית מהווה את חלומם של ישראלים רבים, אולם חשוב לזכור כי מדובר בתהליך לא פשוט. כיצד הוא מתבצע? להלן הפרטים.   אזרחות צרפתית –

קרא עוד »