חיפוש

אזרחות צרפתית – מדריך

אזרחות צרפתית מהווה את חלומם של ישראלים רבים, אולם חשוב לזכור כי מדובר בתהליך לא פשוט. כיצד הוא מתבצע? להלן הפרטים.

 

אזרחות צרפתית – אזרחות מבוקשת מאוד

אזרחות צרפתית מהווה מזה שנים רבות חלום בעבור ישראלים רבים אשר רוצים לקבל אזרחות צרפתית ובכך גם דרכון זר, וזאת לאור שורת היתרונות. למעשה, אזרחות אירופאית מאפשרת לישראלים לנוע בחופשיות ברחבי אירופה, להיכנס למדינות רבות בעולם כולל ארה"ב ללא צורך בוויזה כמו גם אפשרות תעסוקה ולימודים ביבשת משגשגת עם יוקר מחייה נמוך. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי הוצאה של אזרחות צרפתית היא מורכבת ומצריכה התקשרות עם חברה מקצועית לתחום אשר תדע להעניק את הליווי המתאים, וזאת לאור העובדה כי צרפת נחשבת למדינה שקשה מאוד להוציא בה אזרחות, לאור התנאים הנוקשים כמו גם מבחני הקבלה אותם יש לעבור.

כיצד אפשר להוציא אזרחות צרפתית?

כאמור, על מנת להתחיל בתהליך יש לעמוד במספר קריטריונים אשר כוללים בין היתר הורים אשר שניהם אזרחי צרפת, או כאשר רק אחד ההורים הוא אזרח צרפתי אשר נולד במדינה. בנוסף, ניתן לקבל אזרחות צרפתית לאור מגורים במדינה, לידה בשטח של צרפת או נישואין לבן או בת זוג אשר הם אזרחי צרפת. בנוסף, חשוב לזכור כי בשונה ממדינות אחרות באירופה התאזרחות צרפתית מחייבת פנייה לרשויות בעבור מי שנולד מחוץ לשטחי צרפת, כאשר במידה ואתם נולדתם במדינה יש לפנות אל בית הדין האזרחי אשר הוא האחראי הבלעדי על הענקת אזרחות.  בנוסף, מדובר בתהליך לא פשוט אשר מצריך הנפקת מסמכים רבים הכוללים בין היתר תעודת לידה, תעודת נישואין, דרכון, רישיון נהיגה כמו גם מתן פרטים על מקום העבודה והמצב הכלכלי. מרכיב משמעותי בתהליך נוגע להבנה בשפה הצרפתית, וזאת לאור העובדה כי הרשויות מחייבות מעבר על מבחן אשר כולל הבנה בשפה, תרבות צרפת כמו גם ידע כללי בנוגע למדינה. הסיבה לכך היא שצרפת ביחס למדינות אחרות באירופה היא מדינה אשר חרטה על דגלה את היותו של האדם אזרח, ועל כן עליו להוכיח נאמנות.

 

ליווי אישי לכל אורך הדרך – באמצעות חברת איזי נשיונליטי

על מנת להתחיל בתהליך מומלץ מאוד להתקשר עם חברה אשר מתמחה בתחום ויכולה להעניק מידע מלא בנוגע להליך הוצאת אזרחות צרפתית, כמו גם קבלה של פרטים לגבי ביטוח נסיעות לחו"ל במחיר הזול ביותר, וזאת לאור העובדה כי במידה ואתם מעוניינים להתחיל בתהליך תאלצו לטוס למדינה לתקופה לא קצרה. על כן, החברה המובילה כיום היא חברת איזי נשיונטלי אשר מהווה את חוד החנית בענף מזה שנים רבות, וזאת לאור ניסיון ארוך שנים בליווי של ישראלים לצורך הוצאה של אזרחות ודרכון צרפתי. למידע נוסף, היכנסו לאתר הרשמי בכתובת https://www.easynationality.com או במספר 03-7448834.

דרכון כחול

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
יתרונות בפורטוגל
אזרחות פורטוגלית – יתרונות

לקבלה של אזרחות פורטוגלית יתרונות רבים / מאת: איזי נשיונליטי.   אזרחות פורטוגלית – שפע של יתרונות הזדמנויות עסקיות – אזרחות אירופאית מהווה יתרון משמעותי עבור

קרא עוד »