חיפוש

אל תביאו את כל הבית – מה חשוב להביא לטיול לגרמניה ומה פחות

מתכננים טיול לגרמניה? זכיתם! מדובר באחת המדינות המעניינות והמהנות ביותר לטיול ולא משנה באיזה הרכב אתם מתכננים לנפוש בה ומהם תחומי העניין שלכם – צפויה לכם חופשה בלתי נשכחת. אבל לפני שאתם ממהרים לארוז מזוודה, יש כמה דברים חשובים שכדאי שתדעו.

 

למה חשוב לארוז חכם?

מרבית האנשים אורזים בהתאם לנפח האחסון שעומד לרשותם. על פניו אין עם זה שום בעייה, אבל בפועל זה לא הדבר החכם ביותר לעשות. מדוע?

  • לא נשאר לכם מקום לתמרון – עשיתם שופינג? בהצלחה עם למצוא מקום פנוי.
  • בזבוז זמן ותוספת לחץ – בבית ארזתם בניחותא אך מה יקרה אם בחזור תאלצו לארוז בזריזות? פתאום שלא הכל נכנס למזוודה.
  • אתם לא לוקחים בחשבון שיתכן ובשדה התעופה יבקשו לבדוק את הכבודה – מזוודה מלאה תתקשו לסדר מחדש.

אז איך מחליטים מה לקחת ומה לא?

טיול לגרמניה

שימו לב לתאריכים – אריזת ביגוד

הציוד שתיקחו איתכם לחופשה קיצית שונה מציוד חורפי ולכן חשוב להבין באיזו עונה אתם טסים ובאיזה אזור בגרמניה אתם מטיילים? באזורים שונים הטמפרטורות שונות וגם המשקעים. בגדול, קיץ בגרמניה מאופיין בטמפרטורות חמות ביום, אך ישנם אזורים בהם הלילות קרירים, לצד גשמים לפרקים. אירזו ביגוד קצר ליום, ארוך אך קליל ללילה ומטריה.

החורף לעומת זאת, קר למדי. בנוסף לביגוד ארוך, חם ונוח, כדאי לקחת שכבה תרמית (דקה אך חמה, כולל גרביים), מעיל איכותי, מגפיים, כפפות ומטריה. ועונות המעבר? יש בהן הכל מהכל ולכן מומלץ לארוז מעט מכל דבר – ארוך וקליל, שכבה תרמית דקה, כובע צמר לגיבוי, מעיל רוח וגשם והכי חשוב – מטריה.

 

פעילויות ותחומי עניין

אם יש לכם פעילות מיוחדת או אטרקציה לא שגרתית שאתם מתכננים לקחת בהן חלק, יתכן ודרוש ציוד ספציפי. אם בכוונתכם לעשות ספורט אתגרי למשל או אפילו סתם ליהנות מטרק בחיק הטבע – חישבו האם יש ציוד שיסייע לכם, כמו למשל נעליים מתאימות? הכנסו לאתר ברלין שלי למידע נוסף על האטרקציות והפעילויות שגרמניה מציעה למבקריה.

טיול לגרמניה

אז בגדים אמרנו. מה עוד?

  • מסמכים: דרכון בתוקף, כרטיס טיסה, צילום פוליסת ביטוח, צילום הזמנות (מלונות, אטרקציות), כרטיסי הנחות (סטודנט בינלאומי, נכה), מרשמי תרופות
  • כסף: מזומן במטבע המקומי + אשראי בינלאומי
  • פלאפון + מטען: מומלץ להוריד אפליקציות ניווט ומילון
  • תרופות וטואלטיקה: תרופות מרשם, מברשת שיניים + משחה, דאודורנט, ערכת תפירה, פלסטרים, תחבושות היגייניות
  • מכשירי עזר: משקפי ראייה/עדשות (+ אחסון ותמיסה), מקל הליכה

לסיכום, אנחנו יודעים שמתחשק לכם לקחת איתכם את כל הבית (לא נשקר, גם לנו), אבל באמת ובתמים – ברוב הדברים לא יהיה לכם שימוש ואם יחסר משהו, תמיד אפשר לקנות. אירזו רק מה שנחוץ והשאירו מקום למזכרות ומעט בלאגן. טיסה נעימה!

טיול לגרמניה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מגדל אייפל
אזרחות צרפתית – מדריך

אזרחות צרפתית מהווה את חלומם של ישראלים רבים, אולם חשוב לזכור כי מדובר בתהליך לא פשוט. כיצד הוא מתבצע? להלן הפרטים.   אזרחות צרפתית –

קרא עוד »
יתרונות בפורטוגל
אזרחות פורטוגלית – יתרונות

לקבלה של אזרחות פורטוגלית יתרונות רבים / מאת: איזי נשיונליטי.   אזרחות פורטוגלית – שפע של יתרונות הזדמנויות עסקיות – אזרחות אירופאית מהווה יתרון משמעותי עבור

קרא עוד »