חיפוש

שמור על עצמך: 5 דברים שישמרו על הביטחון שלכם

כמה מסוגי המוצרים האהובים עלינו הם כאלה שנועדו לשמור על בטיחותכם, בין אם אתם בדרכים או בנוחות של הבית שלכם. אנחנו תמיד מקבלים השראה כשאנחנו רואים מוצר כזה מושק שיכול לעזור לשמור על הביטחון שלכם לאורך זמן. אז חיפשנו באתר כמה מהטובים שבהם. בדקו חמישה דברים שיכולים לעזור לשמור על הביטחון הפיסי והכלכלי שלכם ושל מי שאתם אוהבים, ונסו אותם. טוב יותר להיות בטוח מאשר להצטער!

 

הגנה עצמית

אם אתם רואים שעומד להתרחש פשע או שאתם חושבים שמישהו עומד לבצע פשע נגדך או נגד ביתכם, או האהובים והקרובים לכם ביותר? עליכם תמיד לנסות לפנות למשטרה או להזעיק עזרה לפני שתתעמתו עם כל תוקף או אדם המבצע פשע. אתם חייבים לנסות להשתמש בכוח סביר למרות שלעיתים הנסיבות מצריכות שימוש באמצעים קשוחים יותר. כמו אקדח ברישיון.

הוצאת רישיון נשק

שימוש בכוח סביר

החוק אומר שאתם יכולים להשתמש בכוח סביר כדי:

  • להגן על עצמכם
  • להגן על אדם אחר
  • למנוע פשע

אבל אין הגדרה ברורה מה זה כוח סביר. בית משפט שופט את הנסיבות האישיות. אבל אם תשתמשו בכוח, אשר כולל שימוש בכלי ירי סביר להניח שהמשטרה תחקור את מעשיכם. אתם עלולים להיעצר ולעמוד לדין בגין גרימת פציעה או מוות. אם תובעים אתכם, בית משפט יבחן ראשית את ההכשרה והרישיון שלכם. ובנוסף, את כמות הכוח שהשתמשתם בו ויחליט אם זה היה סביר בנסיבות כפי שהערכתם באותה עת.

 

דברים שיעזרו לכם לשמור על עצמכם

כעת נפנה לסקור 5 דברים יעזרו לכם לשמור על הביטחון שלכם:

פלאפון

אם אתם נוסעים לבד, לקחת מונית או שימוש בתחבורה ציבורית זה הרבה יותר בטוח מאשר ללכת ברגל. אתם צריכים להשתמש בשכל הישר שלכם כדי להישאר בטוח, אבל חייבים להיות מצוידים בכלי העזר הבסיסי ביותר שאיתו תוכלו לאותת ולהתקשר לעזרה.

הוצאת רישיון נשק

אקדח ברישיון

אקדח מספק לכם את ההגנה האולטימטיבית כנגד אנשים שמעוניינים לפגוע בכם פיסית. כאשר במדינה כמו ישראל רווית הפיגועים, אקדח עלול להיות הדבר היחיד שיכול להפריד אתכם מלהיות חלק מהסטטיסטיקה הנוראית של נפגעי פעולות איבה. הוצאת רישיון לנשק היא פעולה חשובה וכזאת שיש לפנות אליה בייעוץ וליווי של איש מקצוע מיומן.

 

מערכת איתוראן

מערכת לאיתור באמצעות טכנולוגיית הג'י פי אס. מספקת לכם ולמי שדואג לכם את היכולת לדעת איכן אתם בכל רגע נתון.

 

קורס להגנה עצמית

הרשמה לקורס בהגנה עצמית יכול לספק לכם לאחר זמן לא רב, את היכולת להגן על עצמכם באופן טוב יותר מול כל מתקפה כמעט.

 

ערכת עזרה ראשונה

לכל צורך שלא יבוא מומלץ לכם להצטייד בערכת עזרה ראשונה הכוללת תחשבושות, חומרי חיטוי ועוד.

הוצאת רישיון נשק

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא